By: PERMATA HATIKU

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
[<<  <  [1]  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  >  >>]    [Archive]
Monday, 8-Aug-2011 12:00 Email | Share | | Bookmark
ASSALAMMUALAIKUM



SERBA SEDIKIT TENTANG DIRIKU=
NAMA SAMARAN:AZA,SHAZA,PAH
TARIKH LAHIR:24 DEC 1981
NAMA SUAMI:AZHAR B OMAR
TARIKH NIKAH:24 DEC 2004
PEKERJAAN:SURIRUMAH TANGGA
MENETAP:SEREMBAN, NEGERI 9
ASAL:JOHOR
MAMA KEPADA:





EMAIL:azani_mama@yahoo.com.my
FP BIZZ:shaza
BLOG:manjaku
BLOG BIZZ:Gshops


KATA-KATA HIKMAT:
BERUSAHALAH KITA MEMBUAT DUIT SEMASA PELUANG MASIH ADA.....
JANGANLAH KITA MENCARI PELUANG UNTUK MEMBUAT DUIT KETIKA TERDESAK....


Quote:
TERUTAMA SEKALI INGIN SAYA MENGUCAPKAN JUTAAN TERIMA KASIH TERAMAT SANGAT KEPADA ANDA KERANA SUDI SINGGAH KE FP SAYA.SAYA BERHARAP AGAR ANDA DAPAT MEMBERIKAN KOMEN2 YG BAGUS UNTUK SAYA MEMPERTINGKATKAN RUANGAN FP INI.SEBELUM SAYA MENGUNDURKAN DIRI, INGIN SAYA MEMINTA RIBUAN KEMAAFAN SEKIRANYA TERDAPAT KESILAPAN DIMATA ANDA SEKALIAN.YANG BAIK ITU DATANGNYA DARI ALLAH & YANG BURUK ITU DATANGNYA DARI SAYA.TQ SO MUCH.MMMMMUUUUUAAAAHHH


NUKILAN RASA:
SEMOGA HARI INI LEBIH BERMAKNA DARI SEMALAM,BUAT YANG TERBAIK,TINGKATKAN USAHA,ANDA PASTI MEMPEROLEHI KEJAYAAN.....


ok lah, jom kita layan youtube drama korea full house ni





=============================================================================================
STICKY ENTRY.SCROOL BAWAH UNTUK LIHAT ENTRY BARU....
=============================================================================================


Saturday, 20-Nov-2010 03:57 Email | Share | | Bookmark
::KONVOKESYEN PASTI::

assalammualaikum,
apakhabar uols?daku sekeluarga alhamdulillah sihat....mula2 daku nk publish award2 yg dah lama terperok dlm pc ni.sowilah kawan2 yer.terlmbat nk bagi award apapon daku tak penah lupa nk bagi award sebagai penghargaan yg tak seberapa ni.hrp uols sudi ler tepek award dari daku ni kat fp uols yer.skang daku memang jarang nk update fp.....so tahniah kepada kak nuri, kak zura & kak sue kerana rajin memberi komen difp ku yg tak seberapa ini k.lenkali copot lagik yer....ingat!!!tuk tangga yg ke lima shj k.


tahniah kak zura, jgn lupa tepek award ni k....


tahniah kak nuri, jgn lupa tepek award ni yer...


tahniah kak sue, jgn lupa tepek award ni yer...


kali ni daku nak tepek pikcas kakak eca g konvokesyen tadika pasti.alhamdulillah daku mmg tak sangka yg kakak eca peksa akhir thn dpt no3.paling bagus matematik dpt 98%.daku tgk kakak eca ni tak ler rajin blajar.cuma kalo dpt buku tu dia suka tgk gambo, ckp sorang2.kenal huruf dah blh dah.tp tak pandai mengeja lagik.....syukur alhamdulillah sgt suka kakak ca bila dpt hadiah.tapi lom sampai umah hadiah dah jd rebutan ngan eya pulak....akhirnya mama simpan hadiah tu.hadiah pon mama tak snap.sibuk marah kan diorg sampai lupa nak snap.....ok, jom kita layan pikcas kenangan kakak eca amik anugerah.



ni pulak pikcas sebelum bergerak ke konvo tersebut.kami posink2 dulu lah yer...



TERIMA KASIH KEPADA ANDA YG SUDI TINGGALKAN JEJAK.LENKALI MENJEJAK LAGIK YER.....


Tuesday, 26-Oct-2010 02:35 Email | Share | | Bookmark
rindunya pada FPku......

Assalammualaikum, apakhabar kwn2 fp semua,
lama bebeno daku tak menghapdet fpku ini kan.maklumlah sejak ada muka buku ni fp pon tak jengah dah.bersawang sudah ni.....syoh2!!!!banyak tul spider nih.....hahaha!!!dah 2 bln daku tak menjenguk fp ni.ntah apa criter kengkawan fp yg lain yer.time kasih tak terhingga juga daku ucpkan kpd kengkawan yg sudi jengah fp ku ni wlpon tak berhapdet.....sayang uols, jasamu sgt daku hargai.TQVM....

kali ni daku nak tepek pikcas masa g PD PERDANA, Port Dickson.okeh la kat sini leh wat mcm rumah sendirik.ada 3 bilik tido, 2 toilet, aircond & nak masak pon boleh.cuma astro jer la tak der yerk.pikcas ni dah lama terperam kat pc cuma tak publish yer.....biasalh daku ni suka publish pikcas yg dah basi, hehehe!!!!tapi uols tak kisah kan????ni pikcas sebelum nak bertolak, apalagi posink2 dulu lah yer.....jom kita zasssst!!!!



ni dah sampai eya tak sabar nak g mandi kolam dah....


meriah tu kakak eca mandi kat kolam nie.....


efa rileks jer berendam dlm kolam.....


ni pun citer dah basi.masa ni daku blk kg kat kg jawa, ayer baloi pontian.daku nak tepek pikcas sepupu daku yg sebaya ngan anakku (bb efa) tp efa panggil bb puteri ni auntie tau.jgn tak caya bcoz puteri ni anak mak su (adik bongsu abah) puteri lahir bln 12 thn 2009.efa pula bulan 5.yg baju merah tu mak su daku.yg berbaju kurung tu nyangi (mak kpd abah) abah anak 1st drp 10 org beradik.comelkan bb puteri ni.macam amoi ma.....


TERIMA KASIH DATANG JENGUK FP DAKU.....LENKALI MAI LAIE YERK!!!!


Sunday, 15-Aug-2010 06:30 Email | Share | | Bookmark
::citer balik kg::

haihaihai........
-apakhabar semua?moga uols sihat hendaknya k.alhamdulillah daku & family sihat.
-dah 6 hari kita berpuasa dibulan yg mulia ini.harap dapat lah kita berpuasa sebulan yerk....insyaallah.bagi kakak eca pula, hari pertama puasa memang beria2 benar lah dia nak berpuasa dgn bgn sahur lagik.tp bila dah tghr nmpak si eya mkn biskut mulalah dia nak berbuka....kesian pula mama tgk dier so bagi lah dia berbuka.hari kedua pon gitu jugak.dpt puasa stgh hari ajer.
-kali ni daku nak tepek piccas masa kami balik kampung kerana ada buat kenduri arwah sebelum menjelang bln poser ni.
-piccas kenduri mmg tak der tp aksi2 kami sekeluarga semasa berada di kg tu jer yg ader.....ni aksi anak2ku.kakak eca yg asik dgn alat muzik tu.(tak tahu apa namanya....)




-ni aksi papa dgn anak2.papa kene jaga anak2 sbb diorg ni dah ngaruk penat tolong rewang, huhuhu....efa dah posink pakai pampes jer tuh.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

-ni pikcas kakak eca sblm dia g ngaji & efa tgh posink....bulan lepas mama dah mula anto dia p ngaji ngan ustaz kat tmn ni.bln poser ni ngaji belah petang.bulan lain ngaji belah mlm.alhamdulillah kakak eca dah sampai iqra' 2.dah lancar jugak ler mengaji.semoga anak mama rajin2 mengaji k sayang....

SEKIAN TERIMA KASIH.LENKALI MAI LAGIK YER KAWAN2......BYE


Monday, 2-Aug-2010 05:16 Email | Share | | Bookmark
::PORT DICKSON::

assalammualaikum....
lamanya daku menyepi kan...daku amat busy dgn kerja2 dirumah.anak2 pula diserang demam, batuk & selsema berulang2.apapon daku tak pernah lupa pada FP daku yang tomei ni.Piccas2 ni dah lama terperuk tapi tak sempat nak update kat FP ni.so baru skang ni dpt publishkan.masa ni eca ajak papa g mandi kat Port Dikson.kebetulan time tu papa off.so ptg tu juga kami terjah.kami amik area blue lagoon sbb kat situ tmpatnya kira bersih skit dari tmpat laen kat pantai PD tue.masa tu dah ptg jadi air pasang ler...benonya 1st time efa & eya mandi laut.eca dah penah mandi laut masa dia berumur 2thn.masa tu eya bb laie.tgk bb efa tue, rileks jer kan.eya pula menjerit2 takut ngan ombak wlpon pakai pelampung.asik pegang papa jer coz takut.jom kita layan ajer...


tahniah!!!daku nak bagi award utk mala & kak Sue kerana telah menjadi pengomen ditangga ke 5.terima kasih mala & kak Sue kerana sudi jengah FP daku ni yer...

gantung award ni kat FP utk mala yer.......


gantung award ni kat FP utk kak sue yer.......



----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ni piccas selingan ajer......

time papa cuti ker off memang ngajin papa dressing anak2.abis bedak di bubuh satu badan.rambut pon tak lupe taruk minyak rambut & bershampoo.tengkiu sangat2 kat papa bcoz ngajin tolong mama yerk....sayang papa sangat2.mmmuuuaahhh!!!


alalala......tomeinya budak tecik tue.mama suka tgk time efa mkn.tu ler gaya masa mkn efa.efa mmg suka mkn sindrik.tu tgh mkn cekodok a.k.a sarapan pagi.minum air masak pon boleh....sampai pejam2 mata efa masa mkn tue.efa ni tak susah orgnya.suka mkn slalu tp x byk kuantitinya.kalo blh semo nk suap sindrik!!!!pantang nmpak mulut mama berkunyah mesti efa nak korek mulut mama.mama doakan semoga efa sihat slalu yer sayang, amin....eya pula suka mkn keropok.seksi tu gaya mkn kopok.dia blh habis mkn satu tupperware tau......jgn tak caya budak ni kuat mkn.

TERIMA KASIH KEPADA YG SUDI JENGAH FP DAKU.LENKALI MAI LAGIK YER.......


[<<  <  [1]  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  >  >>]    [Archive]

© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net